از سرگرمی تا کسب و کار: چطور دست سازه های مان را آنلاین بفروشیم.

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای دست سازه های تان را یکی از اولویت های امسال تان قرار دهید.

احتمالا قبلا با استفاده از شبکه های اجتماعی، دوستان و … موفق شده اید که دست سازه های تان را به فروش برسانید اما شاید زمان آن فرا رسیده باشد که به این قضیه جدی تر فکر کنید و برای ساخت یک کسب و کار و یا گسترش فعالیت های فعلی تان تصمیم گیری کنید.

استفاده از وب سایت یکی از راه هایی است که می تواند در زمینه ساخت برند و هویت کاری تان به شما کمک زیادی کند. وب سایت به شما این امکان را می دهد که دست سازه های تان را در تمام شبانه روز در معرض نمایش بگذارید و در عین حال کنترل و مدیریت بیشتری بر روی محتوا و مطالب خود داشته باشید و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهید.

در ادامه با برخی نکات که باید برای راه اندازی وب سایت برای فروش دست سازه رعایت کنید آشنا می شویم.

انتخاب نام برای کسب و  کارتان

اگر برای فعالیت های تان نامی در نظر نگرفته اید، نامی را انتخاب کنید که به خوبی هنر شما را به تصویر بکشد. نامی که انتخاب می کنید می تواند نشان دهنده این موضوع باشد که چه چیزی خلق می کنید و یا چطور این کار را انجام می هید و یا چه چیزی سازه های شما را منحصر به فرد و خاص می کند.

در زمان انتخاب نام به این موارد دقت کنید.

ساده باشد: تلفط آن ساده باشد و تا حد ممکن شامل اعداد و حروف خاص نباشد و مخفف هم نباشد.

راحت به ذهن سپرده شود: از اسم هایی که خیلی عمومی هستند و یا راحت در ذهن نمی مانند دوری کنید.

منحصر به فرد باشد: کمی تحقیق کنید و ببینید که دوستان هنرمند دیگر چه نام هایی را انتخاب کرده اند بعد سعی کنید چیزی متفاوت نسبت به آنها انتخاب کنید.

انتخاب نام سایت (دامنه)

بعد از انتخاب نام برای کسب و کار نوبت به انتخاب نام سایت می رسد. نام سایت می تواند با نام کسب و کار شما متفاوت باشد اما معمولا افراد سعی می کنند که نام سایت شان با نام کسب و کارشان یکسان باشد اما در برخی موارد این امکان پذیر نیست. نگران نباشید انتخاب نام سایتی که نزدیک به نام کسب و کارتان باشد و یا به نوعی به کسب و کار شما اشاره کند کافی است.

تصاویر با کیفیت

داشتن تصاویر با کیفیت یکی از مواردی است که می تواند به رشد وب سایت شما و کسب و کارتان کمک کند. طبق آمار سایت weebly،  75 درصد افراد اعلام کرده اند که تصاویر تاثیر زیادی در تصمیم گیری آنها برای خرید یک کالا و یا اثر هنری دارد.

بنابراین سعی کنید تصاویر با کیفیتی از محصولات و دست سازه های تان داشته باشید. مورد بعد اینکه سعی کنید پس زمینه تصاویر سفید باشد و تصویر در شرایط با نور کافی آماده شده باشد تا کاربران و مشتریان بتوانند بهتر محصول و جزییات آنرا ببیند.

اطلاعات محصولات

بعد از تصویر، اطلاعات آثارچیزی است که باید به آن دقت کنید و در سایت تان قرار دهید. اندازه، رنگ، مواد اولیه و … از جمله مواردی هستند که کاربران و مشتریان دوست دارند از آنها اطلاع داشته باشند تا بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند. قرار دادن این اطلاعات بر روی سایت به شما کمک می کند که در موتورهای جستجو نیز نتایج بهتری به دست آورید و ربته بالاتری داشته باشید.

منابع:

https://www.weebly.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *