چرا به وب سایت نیاز دارم؟

آیا من به یک وب سایت نیاز دارم؟
چرا من باید به یک وب سایت فکر کنم؟
چرا من به عنوان دارنده یک کسب و کار به وب سایت نیاز دارم؟
آیا من با یک کسب و کار متوسط که محصول تولیدی من قابلیت فروش آنلاین را ندارد نیز به یک وب سایت نیاز دارم؟

این ها تعدادی از سوالاتی است که در هنگام ایجاد یک وب سایت در ذهن بسیاری از افراد به وجود می آید. با کمی جستجو و صحبت با دوستان و اطرافیان خود احتمالا به این نتیجه می رسید که بله، در زمان کنونی هر کسب و کاری نیاز به یک وب سایت دارد.
در ادامه برخی دلایل داشتن یک وب سایت مطرح شده است:
1- تبلیغ آنلاین
شرکت ها مبالغ فراوانی را به تبلیغات محیطی اختصاص می دهند که در صورت داشتن یک وب سایت می توانند بخش عمده ای از این مبلغ را صرفه جویی نمایند. مشتریان بالقوه شما می توانند شما را در فضای مجازی جستجو نمایند و درباره شما و محصولات شما کسب اطلاعات نمایند. همچنین مشتریان شما می توانند به صورت پیوسته به اطلاعات شما و محصولات شما دسترسی داشته باشند.
2- مشتری بیشتر
امروزه اکثر افراد به صورت گسترده از اینترنت و فضای مجازی استفاده می کنند. این افراد می توانند مشتریان بالقوه کسب و کار شما باشند. بنابراین با نداشتن یک وب سایت شما در حوزه دید بخش قابل توجهی از مشتریان حضور ندارید.
3- ارتباط با مشتری
با داشتن یک وب سایت شما می توانید مشتریان خود را از آخرین پیشنهادات، محصولات، پروژه ها، رویدادها و … مطلع سازید. همچنین می توانید بازخوردهای آنها نسبت به محصولات و پیشنهادات خود را دریافت نمایید.
4- بازاریابی
اینترنت و فضای مجازی مکان مناسبی برای بازاریابی و یافتن مشتریان جدید است. با سرمایه گذاری و تولید محتوای مناسب می توانید برای محصولات و سرویس های خود در بازارهای جدید بازاریابی و جذب مشتری نمایید.
5- پشتیبانی مشتریان
شما می توانید با راه اندازی یک سیستم ارسال پیام و یا بخش پرسش و پاسخ در وب سایت خود هزینه پشتیبانی از مشتری را به مقدار قابل توجهی کاهش دهید. همچنین چنین سیستم هایی می توانند به صورت پیوسته به مشتریان خدمات ارائه دهند.
6- فروش آنلاین
برای کسب و کارهایی که محصول و یا سرویس آنها امکان فروش آنلاین دارند وجود وب سایت امری ضروری است. با استفاده از وب سایت چنین کسب و کارهایی می توانند فروش 24 ساعته داشته باشند.
با توجه به مطالب بیان شده وب سایت شما اولین نقطه ای است که مشتری با کسب و کار شما ارتباط برقرار می نماید. به همین دلیل داشتن یک وب سایت به خودی خود کافی نیست. وب سایت شما باید محتوا و ظاهر مناسبی نیز داشته باشد تا توسط مشتریان جدی گرفته شود و مشتریان بتوانند به شما اعتماد نمایند. به همین دلیل توجه به انتخاب مجموعه ای که بتواند خدمات مناسبی را به شما ارائه دهد بسیار ضروری است.
منابع:
http://www.entrepreneur.com
http://bigmouthmarketing.co

CarricDesign

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *