چرا به سایت نیاز دارم؟

شاید مانند بسیاری از صاحبان کسب و کار شما نیز اعتقاد داشته باشید که داشتن سایت سودی برای شما ندارد و یا هزینه آن زیاد است. همچنین شاید به این فکر کنید که چون خودتان زیاد از اینترنت استفاده نمی کنید مشتریان شما نیز همین گونه هستند. در ادامه 8 دلیل برای داشتن وب سایت ارائه شده است. این 8 دلیل را مطالعه نمایید و بعد  تصمیم بگیرید.

1. اعتبار کسب و کار شما افزایش می یابد.

امروز با توجه به فراگیر شدن اینترنت بسیاری از افراد برای جستجوی کالا و خدمات خود از آن استفاده می کنند. با داشتن یک سایت شما نیز می توانید در حوزه دید چنین افرادی قرار گیرید و محصولات و خدمات خود را عرضه نمایید و اعتبار کسب و کار خود را در فضای مجازی نیز افزایش دهید.

2. موجب ذخیره سرمایه شما می گردد.

شاید در نگاه اول راه اندازی وب سایت برای کسب و کار شما جنبه اقتصادی نداشته باشد. اما امروزه با کاهش تعرفه های طراحی سایت، هزینه راه اندازی آن نسبت به دیگر هزینه های تبلیغاتی زیاد قابل توجه نیست. علاوه بر این مزیت های داشتن سایت بر هزینه آن برتری دارد و در صورت استفاده مناسب می تواند بازگشت سرمایه  و افزایش سود مناسبی را نیز به همراه داشته باشد.

3. پلی برای برقراری ارتباط با مشتریان ایجاد می کند.

به وب سایت خود به عنوان یک بروشور آنلاین نگاه کنید. سرعت بروز رسانی خدمات و فهرست محصولات در سایت بسیار سریع تر از نسخه های چاپی است. با چنین سرعت بروز رسانی، مشتریان شما به سرعت از آخرین محصولات و خدمات شما آگاه می شوند و می توانند برای استفاده از آنها با سرعت بیشتری تصمیم گیری نمایند.

4. همیشه در دسترس هستید.

سایت شما هر هفت روز هفته، در تمام ایام ماه و سال قابل دسترس است و مشتریان شما می توانند محصولات و خدمات شما را ببیند و بررسی نمایند در حالی که فروشگاه، شرکت و یا کارخانه شما اینطور نیست. در دنیای پرمشغله امروز چنین چیزی یک مزیت بزرگ محسوب می گردد.

5. بازار بزرگتری را مورد هدف قرار می دهید.

با ارائه محصولات و خدمات خود بر روی یک سایت شما محل مناسبی را برای فروش آنها ایجاد می نمایید. برای شروع اصلا به این موضوع فکر نکنید که آیا می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید ، می توانید از سایت برای جذب مشتریان بیشتر استفاده نمایید و در ادامه به فروش آنلاین فکر کنید. امروزه اجناسی چون اتومبیل، خانه و … نیز به صورت آنلاین به فروش می رسند.

شاید در بازار محلی خریداری برای محصول شما وجود نداشته باشد اما در شهرها و کشورهای دیگر چطور؟

6. محلی برای نمایش کسب و کارتان است.

جدا از اینکه کسب و کار شما چه اندازه ای دارد، سایت شما محلی برای نمایش کسب و کارتان به سراسر دنیا است. با داشتن سایت شما در کنار بزرگان کسب و کار خود قرار می گیرید و با آنها رقابت می کنید.

7. موجب صرفه جوبی در زمان می گردد.

ارائه اطلاعات از طریق تلفن، بروشور، ایمیل، ارتباط رو در رو موجب اتلاف زمان می گردد و زمان بر است. با در اختیار داشتن سایت شما می توانید اطلاعات محصولات و خدمات خود را به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان قرار دهید.

8. سایت کیفیت و کمیت خدمات را افزایش می دهد.

شاید شما حساب دار هستید و دوست دارید تا به مشتریان خود برخی نکات کاربردی را ارائه نمایید. شاید هم محصولی تولید کرده اید و دوست دارید به مشتریان خود روش استفاده درست را آموزش دهید. با در اختیار داشتن یک وب سایت می توانید این نکات را در قالب یک مقاله ارائه داده و برای خود و کسب و کار خود ارزش ایجاد نمایید. همچنین با این کار موجب افزایش اعتبار و کیفیت محصولات و خدمات خود به مشتریان نیز می گردید.

برای داشتن سایت تصمیم بگیرید و در صورت نیاز می توانید با ما مشورت نمایید.

منابع:

1. http://kazdesignworks.ca

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *