چه کسی به وب سایت شخصی نیاز دارد؟

در پست قبلی درباره دلایل داشتن وب سایت شخصی صحبت کردیم اما سوالی که خیلی ها می پرسند این است که چه کسی به سایت شخصی نیاز دارد.

چه کسی به وب سایت شخصی نیاز دارد؟

خوب هر کسی می تواند وب سایت شخصی داشته باشد اما برای افراد متخصص و حرفه ای، صاحبان کسب و کار، هنرمندان، مشاوران و افرادی از این دست فایده و مزیت بیشتری دارد. در این دوران و با دسترسی ساده به اینترنت، اگر شما هویت دیجیتال تان را مدیریت نکنید، هویت دیجیتال تان شما را مدیریت خواهد کرد.

هر کسی که قصد دارد در دنیای  مجازی نیز مانند دنیای واقعی تاثیرگذار باشد و در رقابت باقی بماند، فرقی نمی کند که در جستجوی شغل است و یا تلاش دارد با مشتریان جدید ارتباط برقرار کند، یا یک کسب و  کار خانوادگی یا شخصی را مدیریت کند و رونق دهد، همه این ها از طریق یک وب سایت شخصی قابل انجام است.

آیا پروفایل شبکه های اجتماعی به تنهایی کافی نیستند؟

زمانی که برای ساخت یک برند شخصی برنامه ریزی می کنید شاید این سوال را از خودتان بپرسید که ” با وجود شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، لینکداین، فیس بوک و … چه نیازی به داشتن وب سایت شخصی است؟”

جواب به محدودیت های این شبکه های اجتماعی بر می گردد.

به عنوان مثال در اینستاگرام شما می توانید تصویر، متن یا ویدئو منتشر کنید اما در همه این موارد محدودیت هایی وجود دارد و شاید نیاز های شما را برآورده نمی کند. اما با داشتن یک وب سایت شخصی خیلی از این محدودیت ها وجود ندارد و کنترل بیشتری هم در اختیار شماست.

استفاده از شبکه اجتماعی مثل ساختن خانه در یک زمین اجاره ایی است: این شرایط را در نظر بگیرید که اگر شبکه اجتماعی دیگر به شما خدمات ندهد و یا از این بدتر فیلتر شود!

منبع:

https://www.godaddy.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *