سایت شرکتی یا سایت شخصی؟

در حال حاضر، میلیون ها وب سایت در سراسر اینترنت وجود دارند که در محتوا، اندازه، تخصص، بودجه، هدف و … با یکدیگر تفاوت دارند. اما سایت شرکتی و سایت شخصی دو نوع وب سایتی هستند که خیلی کاربرد دارند و شاید بتوان گفت تعداد زیادی از سایت ها در این دو دسته قرار می گیرند.

سایت های شرکتی مورد استفاده شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارها هستند. سایت های شخصی نیز برای اشخاص کاربرد دارند.

هدف سایت شخصی

افراد متخصص مانند معماران، پزشکان، وکلا، برنامه نویسیان و افرادی از این دست که تخصص خاصی دارند معمولا از وب سایت شخصی برای نشان دادن پروژه ها، کارها و تجارب شان استفاده می کنند. این نوع وب سایت ها معمولا دارای بخش وبلاگ هستند که افراد به واسطه آن دانش و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک می گذارند. رزومه کاری هم جز بخش هایی است که در سایت های شخصی  وجود دارد. سایت های شخصی برای شبکه سازی و ارتباط گرفتن با افراد مختلف و به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعات نیز مناسب هستند و هدف بسیاری از افراد برای داشتن سایت شخصی نیز همین موضوع است.

شاید این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که آیا به سایت شخصی نیاز دارم یا نه؟ در این مقاله می توانید جواب سوال تان را پیدا کنید.

هدف سایت شرکتی

شرکت ها و سازمان ها معمولا از سایت برای تبلیغ، معرفی شرکت به مشتریان جدید، تبلیغ و اطلاع رسانی درباره محصولات و خدمات و پشتیبانی از مشتریان، استفاده می کنند. البته در سال های اخیر امکان خرید آنلاین بسیاری از کالاها و خدمات فراهم شده است. این موضوع باعث شده است که سایت های شرکتی علاوه بر کاربردهای قبلی به یک مکان برای فروش محصول و خدمات تبدیل شوند.

منبع:

https://www.tech9logy.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *