سه دلیل برای داشتن سایت شخصی

هر کسی، جدا از حوزه ای که در آن فعالیت می کند، به سایت نیاز دارد. در ادامه با برخی از مزیت ها و فواید داشتن سایت شخصی آشنا می شویم.

کنترل بهتری روی برند شخصی تان داشته باشید.

صاحب یک کسب و کار هستید، دارید به دنبال شغل جدید می گردید، تفاوتی ندارد برخی افراد نام شما را در اینترنت جستجو خواهند کرد.

داشتن کنترل بر روی اطلاعاتی که افراد در جستجوی اینترنتی از شما به دست می آورند یک مزیت و قدرت محسوب می شود.

یک مکان برای دسترسی به شما فراهم می کند.

با رشد سایت و برندتان به مروز زمان، ترافیک سایت و تعداد کسانی که شما را می شناسند نیز افزایش خواهد یافت. این افزایش تعداد افرادی که شما را می شناسند یک مزیت عالی برای شما در آینده به وجود می آورد و مطمئنا تعداد فرصت ها ی کاری و شغلی شما را افزایش خواهد داد.

به شما اجازه می دهد که متفاوت از رقبا باشید.

تمرکز بر روی نقاط قوت تان و نشان دادن اینکه چه چیزی برای شما ارزشمند است باعث می شود که بتوانید نسبت به رقبا متفاوت باشید. کارها، تجارب و همکاری هایی که در گذشته داشته اید به خوبی می تواند نشان دهنده نقاط قوت و ارزش های شما باشد.

با توجه به این نکات سایت می تواند مانند یک رزومه آنلاین برای شما عمل کند. اگر چه سایت شخصی می تواند آزادی عملی بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی برای شما فراهم آورد چون همه چیز در اختیار شما است!

نکات بیشتری برای ساختن سایت

اگر در سایت تصویری از خودتان وجود دارد سعی کنید بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد. این مورد برای تاثیرگذاری بیشتر در اولین برخورد ضروری است.

هر چی کمتر بهتر!

به جای اینکه سایت تان را با محتوای زیاد شلوغ کنید سعی کنید درباره مهم ترین چیزهایی که دوست دارید مخاطب آنها را ببیند فکر کنید و آنها را در دسترس قرار دهید. این می تواند شامل یک روزمه کوتاه از شما، فعالیت هایی که انجام داده اید و یا همکاری هایی که در گذشته داشته اید، باشد.  

چطور شروع کنیم؟

خوب، اگر توانایی و دانش لازم برای سایت را دارید وردپرس و یا سیستم های مدیریت محتوای دیگر مانند جوملا گزینه های مناسبی برای شما هستند. در غیر اینصورت می توانید از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت، مثل ما، خدمات لازم را دریافت کنید.

منبع:

https://www.forbes.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *