چگونه فراتر از بازاریابی محتوا گام برداریم.

به عنوان یک تولید کننده محتوا و یا بازاریاب ضروری است که خود را به سرعت با این صنعت (بازاریابی محتوا)هماهنگ نمایید، در واقع ضروری است که چیزهایی تولید نماییم که تعادلی بین مخاطب و بازگشت سرمایه ایجاد نماید. با تولید محتوا و ایجاد رابطه با کاربر، شما در واقع اعتماد ایجاد می کنید و این اعتماد و رابطه، شما را به فروش محصول و یا سرویس تان نزدیک می کند. بنابراین راهکارهای زیر را برای افزایش نفوذ محتوای خود در بین کاربران دنبال نمایید.

محتوای طولانی ارزش بیشتری را برای مخاطب ایجاد می کند.

بازاریابان محتوا می دانند که بازدیدکنندگان در سایت ها اغلب به دنبال راه حل برای یک مشکل و یا دانش بیشتر درباره یک موضوع هستند. بنابراین وظیفه شما است که اینگونه مشکلات را تعریف نمایید و محصولات و خدمات خود را به عنوان بهترین راه حل معرفی نمایید.

محتوای طولانی معمولا به یک سوال پاسخ می دهد و سعی دارد به کاربر کمک با جزییات فراوانی ارائه نماید. استفاده از راهنمای دیداری مانند تصویر و ویدئو برای چنین مطالبی توصیه می گردد زیرا در جذب مخاطب تاثیر بیشتری دارند.

با محتوای تعاملی افراد را جذب نمایید.

طبق تحقیقات 75 درصد بازاریابان در سال جدید برای افزایش ترافیک و بازاریابی محتوا تصمیم دارند از محتوای تعاملی استفاده نمایند. محتوایی که برای کاربر خاص تولید شده است و او را در رسیدن به هدفش کمک می کند، می تواند تاثیر فراوانی داشته باشد.

استفاده از تصاویر، اینفوگرافیک و ویدئو مواردی هستند که شما می توانید از آنها استفاده نمایید. آزمون های کوچک آنلاین که به مخاطب اجازه می دهد توانایی های خود را بیابد و یا اطلاعات جدیدی را فراگیرد، جدیدترین نمونه از محتوای تعاملی است، که می توانید از آن برای افزایش ترافیک استفاده نمایید.

محتوای خود را با قالب و هدف جدید منتشر نمایید.

شما به راحتی می توانید محتوای خود را در قالب جدید و با هدف دیگری منتشر نمایید و بازگشت سرمایه بیشتری داشته باشید. محتوایی که بیشترین مخاطب را دارد شناسایی نمایید. برای این محتوا مقالات تکمیلی تولید نمایید و یا همان محتوا را با جزییات و ویژگی های بیشتر منتشر نمایید.

شبکه های اجتماعی هنوز ترافیک تولید می کنند.

تنها ایجاد محتوای مناسب، کاربردی و جذاب کافی نیست. شما به عنوان یک بازاریاب و یا تولید کننده محتوا موظف هستید ترافیک مناسب نیز برای محتوای خود ایجاد نمایید. انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای افزایش مخاطب است زیرا ساده است و هزینه زیادی نیز به همراه ندارد. فیس بوک، توییتر و ایسنتاگرام منابعی هستند که می توانید از آنها استفاده نمایید.

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک نسبت به استفاده از این کانال ها مطمئن نیستند، اما تحقیقات نشان داده است که صرف شش ساعت در هفته می تواند موجب افزایش ترافیک سایت شما گردد. از مشارکت در شبکه های اجتماعی  مانند فیس بوک، ایستاگرام، توییتر و … شروع نمایید. در عین حال برای شبکه ای که برای محصول شما مناسب تر است وقت بیشتری صرف نمایید. انتشار مطالب به صورت پیوسته ودر یک یا دو شکبه اجتماعی  می تواند تاثیر فراوانی داشته باشد.

منابع:

www.entrepreneur.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *