چطور فروش شبانه روزی داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانیم به فروش شبانه روزی برسیم نیاز است که از قید زمان و مکان رها شویم. خوب چطور؟ فضای مجازی. جایی که مشتریان و مردم شبانه روزی در آن حضور دارند. برای اینکه بتوانیم در چنین فضایی فروش داشته باشیم چند راهکار و روش را بررسی و معرفی می کنیم.

شبکه های اجتماعی

شاید ساده ترین و راحت ترین روش استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیس بوک و … باشد. یک حساب ایجاد می  کنیم، بعد یک صفحه ایجاد می کنیم و محصولات مان را معرفی می کنیم. البته این روش مشکلاتی هم دارد مثل فیلترینگ که ممکن است باعث شود تمام زحمات شما به باد رود. مورد دیگر اینکه این شبکه ها محدودیت های خاص خود را دارند.

سایت های تبلیغاتی

سایت هایی وجود دارند که به شما این امکان را می دهند که کسب و کارتان را در آنها معرفی کنید. روش کار در این سایت ها ساده است اما مشکلاتی هم دارند مثل اینکه شما مجبور هستید به این سایت ها مراجعه کنید واطلاعات خود را بروز کنید.

بازارهای اینترنتی

بازارهای اینترنتی یا market place  ها سایت هایی هستند که به شما این اجازه را می دهند که در آنها به عنوان فروشنده فعالیت کنید و محصولات تان را بفروش برسانید اما جنس شما با برند آن سایت بفروش می رسد. دیجیکالا شناخته شده ترین بازار اینترنتی در ایران است.

سایت

برای کسب و کارتان سایت راه اندازی کنید. با داشتن یک سایت مدیریت آن کاملا در اختیار شماست و می تواند به عنوان یک نقطه مرکزی برای فعالیت های تبلیغاتی شما عمل کند و شبکه های اجتماعی، سایت های تبلیغاتی و … تنها به عنوان یک عامل کمک کننده استفاده شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *